chudo33 (chudo33) wrote,
chudo33
chudo33

Імпровізуємо з блоками Деньеша

Нарешті я купила нам блоки Деньеша. Ми одразу й почали з ними займатися і тут я покажу одне наше заняття.

Перш за все, я дуже задоволена, що мені пощастило знайти блоки українського виробництва. До цього я бачила їх тільки російського виробництва. Наші блоки значно дешевше, так ще й зроблені не з пластику, а з дерева. Краса!


Взагалі то в Інтернеті можна знайти безліч ідей для занять з блоками Деньеша. І всі вони дуже цікаві. До того ж можна купити готові альбоми для занять по блокам. В наших заняттях я намагаюся відходити від простих і не завжди цікавих завдань типу розсортувати по кольору чи формі і вписувати такі завдання в якісь ігри. І взагалі багато імпровізувати

От, наприклад, ми дістали коробку з блоками. Не просто вивалили їх купою на килимок, а гарно розклали наступним чином.


Розкладати починаю я, але Михася завжди приєднується. Тут вам сортування і по кольору, і по формі, і по розміру. Ще й гарно як виглядає! До того ж, коли блоки ось так гарно розкладені, з ними одразу ж хочеться гратися. І запрошувати не треба. А ще кожного разу можна розкладати якось по-іншому.

Почали робити скульптури, як їх назвав Мішута. Фактично просто щось вигадуємо й експериментуємо.



Тепер я запропонувала зробити башти з однакових за формою блоків. Зробили, виявилося вони однакової висоти.


Почали гру, яка Михасі дуже подобається, не дивлячись на її елементарність. Ділемо блоки "тобі - мені". Мішуті подобається саме називати ці слова. Можливо тому, що він дуже довго їх плутав.



Просто ділити мені стає нудно і я починаю викладати якісь "скульптури".


Михася одразу приєднується і викладає свої "скульптури"


Далі наша улюблена гра. Я щось будую, а Михася за мною повторює. Або навпаки. Але ж в блоках Деньеша всі блоки абсолютно різні, немає двох однакових блоків. Що робити? Ми розділяємо всі блоки на дві купки: в одній купці всі низькі блоки, а в іншій - всі високі (хоча насправді можна ділити і по іншим ознакам, а отже в цю гру можна грати з різними варіаціями) Таким чином наші конструкції будуть відрізнятися лише висотою. Михася допомогає мені розсортовувати блоки на дві категорії. Знову таки "тобі - мені".


В цю гру ми вже грали раніше, Михася чудово знає її правила. Просить будувати першим, а щоб я повторювала. Будує мавпу, я одразу повторюю за ним і теж викладаю мавпу.


Далі вирішили зробити гру складнішою. Михася будує тигра, але я не дивлюся. Приходжу в кімнату, коли він вже готовий. Уважно дивлюсь на нього і будує такого ж тигра.


Далі я пропоную помінятися місцями. Михася виходить з кімнати, я будую церкву. Він прибігає і намагається зробити таку ж церкву. Як бачите, це завдання для нього ще складненьке, зробив помилку. До цього ми будували лише крок за кроком. Я викладала один блок, він шукавий аналогічний блок у себе і одразу відкладав.


Помітив свою помилку, намагався виправити, але все одно помилився. Значить будемо грати в це ще і ще. До речі, про помилку я йому не сказала. А навіщо? Помітить, коли прийде час.


Але щоб закінчити гру на позитиві, побудувала легшу конструкцію. Михася прибіг і дуже легко її виклав.


Як бачите, нічого особливого і ніяких інструкцій типу "зараз дістаємо всі трикутники" або "покажи мені всі високі фігури". Але, тим не менш, на все це ми звертаєму увагу, непомітно, у грі. Ще мені подобаються ці блоки тим, що ігри з ними чудово розвивають моторику рук. Блоки зовсім не великі, тому, щоб побудувати щось об'ємне, треба бути дуже уважним і обережним.

А ви займаєтеся з блоками Деньеша?
Tags: 2-3 роки, конструювання, логіка, посібники, розвиток уваги, рр
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 4 comments